lørdag 11. september 2010

kreative krumsprings første utfordring


her er mitt bidrag til første oppgave.. Den lyder slik: En ny start kan være så mangt, og det er nettop dette vi vil at dere skal la dere inspirere av i denne aller første oppgaven. Her finner dere oppgaven: http://kreative-krumspring.blogspot.com/ Jeg har scrappet min herlige godgutt sin første skoledag.. Dette var en ny start for oss alle sammen. Å gå fra trygge barnehagen til skumle skolen var skummelt. En spent gutt vi hadde som gruet seg masse, men som gikk overraskende bra:)

5 kommentarer:

Ellen Karin sa...

Å, denne var kjempefin Siw. Tøff og gutteaktig samtidig som du har klart å ta vare på litt av den sårbarheten og mykheten man føler på slike merkedager. Godt at du ble inspirert av Wenche sin LO. :)

Takk for at du deltar!
Og fortsatt god helg.

Linda sa...

For ei flott side,med mange spennende elementer!! Måtte kikke lenge på denne! :)

Ann Kristin sa...

Stilig LO,med mange røffe elementer :) tenkte jeg sku slenge meg med på denne..men sliter litt med temaet....

fortsatt god helg! :)

Wenche sa...

Så flott gutteLO. Det var hyggelig vi kunne være til inspirasjon. Spennende og skummelt med disse 1. klassingene... Fortsatt god helg

Gro aka emrille sa...

Wow!
Kjempetøff!
Stilig hvordan du har fått en litt søt og samtidig tøff:)